אפרת ננר
רוצים להתייעץ?
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


    קורס דמיון מודרך

    דמיון מודרך הינו כלי עוצמתי אשר ניתן לבצע בעזרתו שינוי משמעותי בחייו של כל אדם. כאשר קורס דמיון מודרך מתבצע תחת שרביטו של מנחה מומחה המאפשר לרכוש מיומנות זו על מנת ליישמה על אנשים הזקוקים לעזרה בחייהם. כל אדם בנוי ממערך אמונות ותפיסות הנובעות מחינוך מהבית, תרבות, סביבת חברים, אירועי עבר, טראומות, הצלחות לצד כישלונות, מערכות יחסים ועוד.

    מערך תפיסות זה הינו כה מגובש וכה טבוע במעמקי הזיכרונות עד כי אין אנו שמים לב עד כמה הוא משפיע על תפיסת המציאות שלנו בחיי היומיום. תפיסת מציאות סובייקטיבית זו קובעת את האופן בו אנו קולטים את הסביבה כמו גם את האופן בו אנו מגיבים אליה

    קורס דמיון מודרך מסייע 

    תבנית התגובה של כל אדם אל המתרחש קובעת את הרגשות שהוא חווה, את הפעולות שהוא עושה וכתוצאה מכך את מידת הצלחתו. מכיוון שמדובר בדפוס חשיבה מקובע הרי שהגישה אליו והניסיון לשנותו עשוי להיות מורכב אם בכלל.

    כאן בדיוק נכנס הנושא של הדמיון המודרך. דמיון מודרך מאפשר להיעזר בכוח הדמיון על מנת להשיג מטרות באופן מודע. המונחה נכנס למצב מדיטטיבי כאשר ברקע מתנגנת מוסיקה העוזרת להגיע למצב הרפיה. כאשר הגוף רפוי והמוח עוצר את המחשבות שרצות בראש ניתן "לשוחח" באופן חפשי עם תת המודע ולהדריך את האדם למספר נקודות :

    • איתור משאבים פנימיים וחיזוקם על מנת לקבל כוחות לעבור את התהליך
    • פתיחת צוער אל העבר לאיתור שורש הבעיה
    • הגדרת השינוי והתהליך שיש לבצע בפועל
    • דמיון מודרך לעתיד, להטמעת השינוי בעתיד וכך לקבע את השינוי ולשמרו

    קורס דמיון מודרך לחשיבה טובה יותר

    קורס דמיון מודרך nlp תחת הדרכתה של אפרת ננר יכול להביא כל אדם לפסגות חדשות. על ידי אימוץ תבניות חשיבה חיוביות, זניחת מחשבות מגבילות מן העבר והצבת מטרות בעזרתן ניתן להגיע לצמיחה והתפתחות אישית של כל אדם המעוניין לבצע שינוי משמעותי ולצאת לדרך חדשה.

    פגישת היכרות עבור אימון אישי או/ו עסקי, חינם.


      מאמרים נוספים
      קידום באינטרנט קידום באינטרנט